vrijdag 29 maart 2013

Back in Belgium...

26/03/13

Ondertussen ben ik alweer een aantal dagen terug in Belgiƫ, en stilaan raak ik gewend aan de ijzige koude, het gemopper over het slechte weer en de hectische levensstijl. Voor mezelf heb ik wel voorgenomen om vanaf nu een stuk rustiger aan te doen, en waar ik me dat vroeger voornam maar mijn leven even hectisch bleef, lijkt het nu wel te lukken om meer adempauzes te nemen tussendoor. Het is alsof ik in India ervaren heb "hoe het moest" en dat dit het makkelijker maakt om de lijn hier verder te zetten.

Vanmorgen kreeg ik een mail van Brigitte en baba Raju uit Varanasi. Zij reizen eind augustus af naar Berlijn omdat baba daar een healing gaat geven en ik ben uitgenodigd om op hun appartement daar te blijven logeren. Heb uiteraard meteen laten weten dat ik paraat sta, tenzij het net valt tijdens de drie dagen van Pukkelpop. Tijdens Pukkelpop ga ik trouwens een Russisch meisje hosten dat voor de televisie van Moskou werkt, zelf ook muziek maakt en nu al een aanvraag deed om te komen logeren tijdens het festival. Friends of Pukkelpop... are friends of mine ;-).

Van Prodeep heb ik nog een paar smsjes gehad om me te bedanken na liefdesadvies dat ik verstrekt had... Het was blijkbaar vrij effectief!

Mijn Indische stalker (had ik daar al over verteld?) heeft me nog eens iets gestuurd, maar as usual... negeren we die mail gewoon.

Het pakket dat ik verstuurd heb is goed aangekomen, de lamp heeft het wonderwel overleefd en ziet er smashing uit, en de cadeautjes zijn bijna allemaal uitgedeeld...

De jetlag was er snel afgeslapen, maag is in orde en -ik denk en hoop- parasietvrij... Laat het dagelijkse leven hier maar weer beginnen... en op naar de volgende vakantie (ben nu al aan het dromen van een soloreis naar Japan of Myanmar)!! ;-)

SEE YOU!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten