donderdag 28 februari 2013

De laatste avond...

Het begint langzaamaan door te dringen dat mijn avontuur straks begint..

Mijn trekrugzak en dagrugzak heb ik dan toch enigszins kunnen pimpen :-). Met dank aan Ragna H. voor de supermooie gehaakte Flor de la Cantuta.. Echt keilief!!





"Trouwring" heb ik op zak, net als foto van man en kind (even geleend van Veronique D. ;-)). Reisdocumenten zijn ingescand, gekopieerd en ook naar mezelf gemaild.

Naast een paar e-books over reizen in India heb ik vanavond ook goede muziek op mijn tablet en mp3-speler gezet, en het plan is toch wel om naar "Paper Planes" van M.I.A. te luisteren eens als ik aan de Taj Mahal ben... Verder zullen the Black Keys, the Raveonettes, Jamie Lidell, Alice Russell en nog vele andere bands mijn verblijf in India opvrolijken ;-).

Vandaag nog een drukke laatste dag gehad: gewoon gaan werken en daarnaast nog een workshop over mindfulness bij borstkanker gegeven voor het symposium "De rol van de hulpverlener in de preventie en behandeling van borst- en baarmoederhalskanker" van de PHL (departement Health Care) i.s.m. de Provincie Limburg. 's Avonds heb ik in het ziekenhuis nog een mindfulness sessie gegeven voor de mensen van het oncorevalidatieprogramma tot 20u15... En dan kon het laatste inpakken beginnen! Al fijn dat mijn moeder thuis was en voor spaghetti had gezorgd... Dank u!!!!




De poesjes ga ik missen... En zij mij ook.. Sultan (zwarte kat) is nu al een beetje depressief precies.. Witje voelt dat er iets is, maar weet niet wat er precies aan de hand is. Sultan herkent het inpakken en legt zich demonstratief op mijn dagrugzak. Ik-wil-mee!!




Verder heeft Carine S. me al een foto bezorgd van Budhraja, een van de mensen die me gaat verder helpen in Namaskar Hotel in Delhi. Dan gaat er toch één "bekend" gezicht zijn..



En niet te vergeten, 1 maart is het complimentendag dus bij dezen:

Jullie zijn zo attent met al die afscheidsberichtjes en laatste telefoontjes!! Jullie zijn zooo positieve, toffe, enthousiaste mensen, echt ongelofelijk leuk is dat.

Dankjewel allemaal voor de lieve, positieve, bezorgde, vrolijke en enthousiaste boodschappen!! Ik ben zo blij met de morele steun, dit is echt heel erg fijn!! Jullie zijn ge-wel-dig!!! ;-) xxxx



2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Straks begint voor jou een magisch avontuur... ben nu al benieuwd naar je verhaal. Hou het veilig!

      Verwijderen