donderdag 10 januari 2013

Couchsurfing

OK de voorbereidingen via CouchSurfing zijn begonnen! Mensen aanspreken, op basis van hun (voldoende en positieve) referenties, in de steden waar je naartoe wilt gaan, contacten leggen en van tevoren elkaar al leren kennen via Facebook. Mijn avonden zijn dan ook heel erg druk nu, Indiërs zijn ontzettend sociaal én nieuwsgierig en vragen je de sari van het lijf via Facebook, maar wel leuk om al goeie tips te krijgen tijdens het plannen van je reis.. Sommigen bieden zelfs al meteen aan om samen te reizen maar wow dude, effe dimmen, we'll meet up for some coffee alright :-). Ik heb zelfs een aanbod gehad van een volgens hem bekende Bollywood acteur om samen te gaan badmintonnen haha, en als ik wil kan ik voice overs doen bij hem in de studio. Zijn referenties zijn zeker ok, maar het blijft toch altijd twijfelen tussen "wat wil die van mij?" en "wow, hoe gastvrij kan je zijn!"... Maar bon, het avontuur begint nu al... online! ;-) Met je gezond verstand en een open hart kan India alleen maar meevallen volgens mij...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten