zondag 2 juni 2013

Nath in de Indische krant :)

02/06/13

Op 31 mei krijg ik onverwacht nog deze mail van Govind van het Sabhali Trust project (waar ik de lezing over borstkanker gegeven heb):

Khamaghani Dear Natalie,
I hope this email reaches yourself in good conditions. Please find the newspaper article attached to this email. It mentions foreigners coming to Jodhpur and Indian women (hosts) giving cooking lessons.
I hope you like your picture.
Take care of yourself all the best.
Warm Regards
Govind

Het artikel gaat dus over de buitenlandse vrijwilligers die educatie en opvang voorzien voor de Dalit vrouwen van het project en waarbij de Indische vrouwen op hun beurt de vrijwilligers aanleren hoe Indisch te koken. Toevallig kwamen de journalist en fotograaf van de krant net langs toen ik mijn workshop gaf, vandaar dat ik deel mocht nemen aan de kookles. Zalig toch!


Een leuke verrassing in mijn mailbox dus die me instant dat ongelofelijk slechte weer in mei/juni doet vergeten! Stiekem droom ik al van een volgende reis maar een huis kopen staat ook op de agenda... Time will tell...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten